Amigurumi Red monster ni amigurumi yang paling cepat aku siapkan. Tak sampai sejam pun dah siap..


Red monster ni aku buat untuk adik bongsu plak.disebabkn dia request pun last minute , 1 malam before dia balik ke hostel..malam tu gak aku try  godek2 kat google cari pattern yang sesuai untuk budak laki , senang and bole cepat siap. last2 guna pattern kat SINI..
Pattern ni perfect for beginner..sangat senang..


Adik akurequest nak amigurumi yang boleh jadi keychain untuk backpack dia..aku pilih yarn merah sebab backpack adik aku ni warna hijau so nampakla contrast dengan warna hijau tu.. so nampak pop up sikit..hee



monster body 


bottom view

 Beforestuff kan monster ni dengan fiber fill..bulatan  kecik kat sebelah kanan tu penutup untuk badan monster ni lepas dah stuff kan badan monster tu.



Macamnila rupanya lepas dah jahitkan penutup badan moster lepas stuff badan monster tu dengan fiber fill.


red monster with running man

buat red monster ni sambil tengok running man ^^
lepas dah jahit penutup monster tu aku gam 3 biji google eye kat monster ni..pastu buat mulut dengan yarn hitam and final touch is  buat fang monster ni dengan lekatkan felt putih 





0 Comments