Lepas je temuduga haritu aku terus pegi shopping barang2 untuk buat amigurumi..benang dan crochet hook..hee teruja sangat dapat tambah koleksi benang..

Balik rumah terus ber amigurumi ing dengan tanpa rasa bersalah..hee sebab before temudugamesti rasa macam bersalah jer sebab lebih banyak guna masa untuk ber amigurumi daripada prepare untuk temuduga..tu yang seminggu before temuduga baru berhempas pulas nak baca membaca n hafal menghafal..hee

untuk projek amigurumi ni, nak buatkan untuk adik lelaki aku.dah lama dia  nak minta buat kan amigurumi untuk hp strap dia..pastu dia request taknak lah amigurumi yang comei , dia nak yang ganas ckit..pastu aku try google2 mencari ilham..so at last  decide nak buat monster bulat yang bersayap..


first atashi buatla kepala monster 

kepala



pastu atashi buat mata

mata

pastu wings

wings
pastu bila atashi nak jahit sayap dan mata kat kepala monster tu...


then baru atashi perasan yarn needle  hilang..dahla ada satu jer jarum tu..puas cari tak jumpa..huhu mesti terjatuh kat mana2 aku tak perasan.. so sebab tula title untuk post ni working in progress amigurumi sebab  terpaksa tangguhkan project ni until aku beli yarn needle..huhu..nanti aku post gambar amigurumi ni kalo dah siap ^^

0 Comments